Express 100 special karbon

Slika Express 100 special karbon
Perjanica iz Alemanni radionice. Tako kratak a tako dalekometan.......

€2750.00
Proizvođač: Alemanni

Novi uradak iz Alemanni radionice, perjanica zvana Expres 100 specijal karbon.

Kratak po dimenziji, minimalistički reklo bi se sve što je potrebno ima, a sve što je suvišno nema.

Maksimalna iskorištenost  guma sa inverter opcijom i strelicom 9 mm.

 Studioznost svakog detalja daju nevjerojatne performanse ove elegantne, brze,  precizne i dalekometne  puške.(preko 7 m)

Monolitno tijelo izrađeno  je od karbona 100%.

 

Rekao bih slijedeće o inverter gumama na puškama do 100 cm duljine.
Pucaju isto kao duži modeli i ima bolju pokretljivost i lakše je napinjati gume.
Ono što je bitno jako, kod inverter guma je da se treba naučiti kako i kada pucati jer ispaljene strelice su strašno brze, mirne, probojne i precizne.
Ja poznajem inverter sutav koji se sastoji od jedne tanje gume(14 mm) i dvije deblje od 16, 5 mm.
Zbog različitih sila, gume su postavljene u razmjere naprezanja koje se dobivaju idejom i izračunom proizvođača.

To mora biti također usklađeno sa debljinom i dužinom strelice te totalno novim razmještajem kukica.

Gume od 16, 5 mm bi jednostavno previše rastegnule gume od 14 mm, da sve nije regulirano špagama provučenim kroz sredinu guma i po izračunima upravo programirano koja će se guma koliko rastegnuti i dati željenu silu.

Opis nategnutog invertera bi ja pokušao objasniti ovako, gume jašu na špagama i imaju jako veliku potencionalnu energiju. Mogu se napesti točno u mm samo malo do iza točno predviđene kukice.(do+ 2 mm)

Usporedba inverter i ne inverter guma pokušat ću objasniti ovako.
Auto sa 500 ks-digneš mu pogonske kotače u zrak i razviješ svu snagu motora od 500 ks
Identičan drugi auto staviš na startnu liniju i čekaš start sa upaljenim motorom.
Koji od ova dva automobila iste konjaže može biti brži u startu?
Svima je valjda jasno da će prvi auto biti puno brži.

Osim svega navedenog jako su bitne performanse odabranih guma za inverter sistem.
Sam recept za izradu inverter guma je tajna svakog proizvođača.

Inverteru nije potreban nikakav drugi ubrzivač čitaj (cirkular) i takav je sistem sigurno mirniji i ujednačeniji.

Oko upotrebe nekog sistema kojem se doda drugi sistem(čitaj cirkular) mislim da dolazi do nepoželjnih rezultata. Prvo trzaj prema gore i dizanje strelice također prema gore.

Želio bih još napomenuti da je proizvodnja inverter sistema izrazito kompleksna.
Osobno sam potrošio za izradu inverter guma par sati dok nekom koji je dobro izvježban treba minimalni 1-2 sata.
Vjerojatno je i ovaj podatak indikativan zašto su inverter gume skupe.