Stilo Express 115 Carbon - Dupli Roller

Slika Stilo Express 115 Carbon - Dupli Roller
Naš top izbor kvalitete drva,komponenti i ručni rad tvore finalni proizvod bez premca. Svaka puška iz naše radionice prije isporuke krajnjem korisniku je uštimana i optimalizirana za uporabu. Izvrsno lateralno pomicanje puške te jedinstevena stabilnost i mala težina u vodi. Perfektna izbalansiranost, inovativna rješenja i briga za svaki detalj daju vrlo kvalitetan finalni proizvod.

€1725.40
Proizvođač: Alemanni

Stilo Express 115 Carbon - Dupli Roller

Idealna puška za selektivni ribolov u Sredozemnom moru. Jednostavna za rukovanje i lagana, oslobađa snagu uz brz i precizan hitac.

Teško je opisati sve komponente koje ovu roller pušku čine apsolutno jedinstvenim proizvodom. Pušku se ne može jednostavno usporediti s bilo kojom drugom puškom. Ovu pušku morate probati kako biste osjetili moć koju ona pruža.

Set-up se može prilagoditi svim potrebama.

Puška može biti konfigurirana strelicom od 7,5 mm do 9,5 mm zahvaljujući ekstremnoj krutosti tijela i njegovoj lakoći.

Preporučamo uporabu "inverter" guma (kombinacija različitih promjera) koje dodatno smanjuju ionako vrlo mali trzaj i povećavaju preciznost.

Domet strelice je 6,5 do 7 m. Kada je puška napeta, gume ulaze u utore i time povećavaju pokretljivost puške.

Održavanje nije potrebno.

 

Rekao bih slijedeće o inverter gumama na puškama do 100 cm duljine.
Pucaju isto kao duži modeli i ima bolju pokretljivost i lakše je napinjati gume.
Ono što je bitno jako, kod inverter guma je da se treba naučiti kako i kada pucati jer ispaljene strelice su strašno brze, mirne, probojne i precizne.
Ja poznajem inverter sutav koji se sastoji od jedne tanje gume(14 mm) i dvije deblje od 16, 5 mm.
Zbog različitih sila, gume su postavljene u razmjere naprezanja koje se dobivaju idejom i izračunom proizvođača.

To mora biti također usklađeno sa debljinom i dužinom strelice te totalno novim razmještajem kukica.

Gume od 16, 5 mm bi jednostavno previše rastegnule gume od 14 mm, da sve nije regulirano špagama provučenim kroz sredinu guma i po izračunima upravo programirano koja će se guma koliko rastegnuti i dati željenu silu.

Opis nategnutog invertera bi ja pokušao objasniti ovako, gume jašu na špagama i imaju jako veliku potencionalnu energiju. Mogu se napesti točno u mm samo malo do iza točno predviđene kukice.(do+ 2 mm)

Usporedba inverter i ne inverter guma pokušat ću objasniti ovako.
Auto sa 500 ks-digneš mu pogonske kotače u zrak i razviješ svu snagu motora od 500 ks
Identičan drugi auto staviš na startnu liniju i čekaš start sa upaljenim motorom.
Koji od ova dva automobila iste konjaže može biti brži u startu?
Svima je valjda jasno da će prvi auto biti puno brži.

Osim svega navedenog jako su bitne performanse odabranih guma za inverter sistem.
Sam recept za izradu inverter guma je tajna svakog proizvođača.

Inverteru nije potreban nikakav drugi ubrzivač čitaj (cirkular) i takav je sistem sigurno mirniji i ujednačeniji.

Oko upotrebe nekog sistema kojem se doda drugi sistem(čitaj cirkular) mislim da dolazi do nepoželjnih rezultata. Prvo trzaj prema gore i dizanje strelice također prema gore.

Želio bih još napomenuti da je proizvodnja inverter sistema izrazito kompleksna.
Osobno sam potrošio za izradu inverter guma par sati dok nekom koji je dobro izvježban treba minimalni 1-2 sata.
Vjerojatno je i ovaj podatak indikativan zašto su inverter gume skupe.